Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Τι να κάνω;

Νιώθω ότι απομακρύνομαι από κοντά σου μωρό μου... Ανησυχώ ότι τα συναισθήματα σου δεν θα είναι όπως τώρα και αυτό με τρομάζει.. Δεν αντέχω στην ιδέα να σε χάσω, ειλικρινά...
Δεν ξέρω τι να κάνω... δεν ξέρω αν πρέπει να σου πω... δεν ξέρω αν πρέπει να σε αφήσω και να φύγω... να εξαφανιστώ τελείως... μαζί με μυστικά μου...
Δυο μέρες τώρα δεν έχω αντοχές να σε κοιτάξω μεσ' τα μάτια... Όσο και να το θέλω δεν μπορώ...
Τα άφησα όλα στην μοίρα, να μας καθοδηγήσει αυτή... Άλλα μέχρι πότε...;
Δεν θέλω να σου λέω ψέματα πια... Δεν μπορώ όμως να σου πω την αλήθεια...
Αυτό με πνίγει...
Πρέπει να μαζέψω όλες μου τις δυνάμεις και να σου μιλήσω... όποια και αν είναι η κατάληξη...
Με πήρες και με ρώτησες "τι έχω"....
Εσύ μου τα λες όλα... εγώ δεν μπορώ να σου πω τίποτα...
Φοβάμαι....
Πρέπει να το αντιμετωπίσω κάποια στιγμή... Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου χωρίς εσένα...
Πως κατέληξα έτσι εγώ... γιατί ο έρωτας να πονάει τόσο...
Νόμιζα ότι θα μας περάσει και ο καθένας θα τραβούσε τον δρόμο του....
Συμβαίνει όμως το αντίθετο..Σε θέλω κάθε μέρα πιο πολύ...
Μακάρι να μπορούσα να σου μιλήσω και να βγάλω αυτό το βάρος από μέσα μου...

Σ' αγαπάω βρε μωρό μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια: