Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

Πριν φύγεις....

Εγώ: Καλημέρα χρυσό μου.. Αποκοιμήθηκα εχθές το βράδυ... "Σ....η"Παρασκευή σήμερααααα... Λίγες ώρες έμειναν πια..χεχεχεχε

"Σ...ης": Καλημέρα και σε σένα.. Ήρθε αλλά έχω αφήσει κάτι εκρεμότητες που δεν θέλω πίσω μου"

Εγώ: Τί είδους; Έκανες πως και πως να φύγεις βρε βλάκα... Και τώρα το σκέφτεσαι; Τις λύνεις μετά...

"Σ...ης": Σεξ ρε βλάκα... Δεν κάναμε σεξ!

Εγώ: Για πιο λόγο ρε βλάκα; Τι θα άλλαζε;

"Σ...ης": Όλο και κάτι άλλάζει με ένα καλό σεξ.. έλα σε δουλεύω.. πως πάει η μέρα σου μέχρι τώρα;

Εγώ: Τον εαυτό σου δουλεύεις "Σ...τη" παιδί μου... Έτσι πιστεύω εγώ... Γία σύνελθε λιγάκι μην σε σφαλιαρώσω...χεχεχε
Ωραία πάει μέχρι τώρα... Εσένα; Ετοιμάζεσαι;

"Σ...ης": Κάθομαι στο κρεβάτι και σε φαντασιώνομαι...

Εγώ: Αυτό έλειπε...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ:
Εγώ: Έφαγες;

"Σ...ης": Μπα

Εγώ: Γιατί βρε βλάκας;

"Σ...ης": Γιατί μαζεύω... κόσμος μπαινοβγαίνει συνέχεια, θέλω να φτιάξω και τις βαλίτσες μου... Άσε που μου έχουν μείνει αποθύμενο και τα γιουβαρλάκια που μου υποσχέθηκες... Εσύ;

Εγώ: Όχι ακόμα... Να φας βρε βλάκα, και μετά να κάνεις οτιδήποτε... και μην ανησυχείς για τα γιουβαρλάκια, δεν τα έχω ξεχάσει... Έχουμε πολλές μέρες μπροστά μας...

"Σ...ης": Τον αριθμό της .......... στον έχω δώσει;

Εγώ: Ναί χρυσό μου...

"Σ...ης": Ωραία θα περιμένω εξελίξεις για το αν έμαθες να φτίαχνεις κέικ σοκολάτας ή γιουβαρλάκια...

Εγώ: Εγώ θα περιμένω να μου λές ότι περνάς τέλεια, ότι δεν βαριέσαι, επίσης ότι έβαλες την ζωή σου σε τάξη... και σταμάτα τώρα γιατί είμαι ευαίσθητο κοριτσάκι και συγκινούμαι...

"Σ...ης": Θα σου λείψω ε; Είμαι καλό παιδί ο πούστης....

Εγώ: Ψωνάρα παιδι μου...

"Σ...ης": Χαίρω πολύ συνάδελφε...

Εγώ: Ρεαλίστρια παιδί μου...

"Σ....ης": Θα σου έλεγα τώρα αλλά άντε θα κάνω πίσω, λόγω του ρομαντικού κλίματος που επικρατεί!

Εγώ: Τι να μας πεις μωρέ και εσύ; Βλάκα....

"Σ...ης": Γοητευτικούλης βλάκας όμως ε; μωρό μου εσυ....

Εγώ: Το ψώνιο που λέγαμε....

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΕΙ...

Εγώ: Καλο ταξίδι γοητευτικούλη μου... Να προσέχεις.... Φιλάκια πολλά!!

ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.............

Δεν υπάρχουν σχόλια: