Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Σκεψεις... που πονανε!!!


Κάπου διάβασα ότι η ζωή μας είναι αυτό που σκεφτόμαστε. Αυτό που συμβαίνει στο μυαλό μας, αυτό προσελκύουμε..Εγώ λοιπόν μια βδομάδα τώρα βασανίζομαι σε μια σκέψη "αν με θέλει, αν του λείπω, αν με σκέφτεται...αν είναι μόνο δικός μου, και αν όλα αυτά ισχύουν γιατί δεν μου το δείχνει..". Έχω να τον δω μια βδομάδα...και μου λείπει τρελά. Δεν του το λέω δεν μου το λέει.. Την Πέμπτη κατέβηκα στο κέντρο και του πήρα δώρο για την γιορτή του.. Γιορτάζει σήμερα το μωρό μου.. ψυχρανθήκαμε όλη την εβδομάδα με το να μην ειδωθούμε.. Είναι μερικές στιγμές που έχεις τόσο πολύ ανάγκη τον "άνθρωπο" σου, μα αυτός δεν ειναι εκεί.. Έκλαψα με όλη μου την ψυχή όταν τον είδα από την cam του msn.. πόσο μου είχε λείψει το πρόσωπο του.. αυτός δεν με βλέπει... μόνο εγώ....δεν πειράζει..καλύτερα να μην με δει να κλαίω. Είμαι εγωίστρια ναι.. αλλά είμαι και αξιοπρεπής.. Θα κάνει γιορτή το βράδυ και εγώ δεν έχω πως να πάω.. είναι μακριά.. δεν έχουμε κοινούς φίλους.. δεν ξέρω να οδηγώ.Τί να κάνω;;; πνίγομαι.. Δεν θα του δώσω εγώ το δώρο του;; Γιατί;; Γιατί δεν μου προτείνει να έρθει να με πάρει όπως συνήθως;;;

Δεν γίνεται όμως... δεν μπορώ να κάνω τέτοιες σκέψεις.. θα τρελλαθώ στο τέλος.. δεν γίνεται..
Έκατσα λοιπόν και έψαξα τα πάντα περί σκέψεων.. Και η ιστορία μας αρχίζει από πολύ παλιά.. πάρα πολύ παλιά!! Συγκεκριμένα δυόμισι χιλιάδες χρόνια πριν... τότε περίπου υπολογίζεται η συγγραφή του Dhammapada.. θα μου πεις τι είναι αυτό?? διάβασε προσεχτικά γιατί εμένα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον...

Το Νταμμαπάντα αναφέρεται στην πρώτη διδαχή του Βούδα που ασχολείται με το βασικό ανθρώπινο πρόβλημα του πόνου ( μέσα από τις Τέσσερις Ευγενείς Αλήθειες: τον Πόνο, τη Γέννηση του Πόνου, το Τέλος του Πόνου και την υπέρβασή του μέσω της ευγενούς Οκταπλής Ατραπού.)
Ο όρος Dhamma Pada αποτελείται από δύο συνθετικά μέρη: Dhamma σημαίνει σοφία, αρετή, Λόγος, διδασκαλία. και Pada που μεταφράζεται ίχνος και μονοπάτι. Συνεπώς Dhammapada σημαίνει το μονοπάτι της Σοφίας, αλλά και το μονοπάτι της Διδασκαλίας.. Μερικοί στίχοι του ισχυρίζονται ότι:

Είμαστε ότι σκεφτόμαστε

Ότι είμαστε είναι αποτέλεσμα των σκέψεών μας.

Με τις σκέψεις μας φτιάχνουμε τον κόσμο.

Όταν ένας άνθρωπος μιλά ή δρα με ακάθαρτο (σκοτεινό) νου

ο πόνος τον ακολουθεί, όπως η ρόδα ακολουθεί το βόδι που σέρνει το καρότσι.

Είμαστε ότι σκεφτόμαστε

Ότι είμαστε είναι αποτέλεσμα των σκέψεών μας.

Με τις σκέψεις μας φτιάχνουμε τον κόσμο.

Όταν ένας άνθρωπος μιλά ή δρα με καθαρό (αγνό, φωτεινό) νου

η χαρά τον ακολουθεί σαν σκιά.


Υπάρχει ένας τρίτος κόσμος : Η πραγματική εσωτερική μας υπόσταση. Ο Βούδας μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τον αληθινό μας πρόσωπο, πίσω από τις μάσκες. Αλλά εμείς είμαστε τόσο πολύ απασχολημένοι με τα παιχνίδια του νου ... Εάν δεν βοηθηθούμε ν' απαγκιστρωθούμε από το νου δεν θα καταφέρουμε να γνωρίσουμε τον τρίτο, τον πραγματικό κόσμο. Γι' αυτό και ο Βούδας αρχίζει τη διδασκαλία του με την παρατήρηση: είμαστε ότι σκεφτόμαστε. Αυτό είναι ο καθένας που ταυτίζεται με το νου του. Ότι είμαστε εγείρεται με τις σκέψεις μας. Εδώ έρχομαι και συμπληρώνω "ζούμε όπως σκεφτόμαστε.."


Εμείς οι άνθρωποι σκεφτόμαστε ότι μας βολεύει και ότι είναι πιο εύκολο για μας.. Βολευόμαστε με τις σκέψεις μας, γιατί αν αυτές είναι αρνητικές βρίσκουμε έναν έμμεσο τρόπο να ξεσπάσουμε στον άλλον, να βάλουμε τα κλάματα, να βγούμε από πάνω και τόσα άλλα πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε στα καλά καθούμενα, γιατί φοβόμαστε μην μας περάσουν για τρελούς..

Μπορείς όμως να μην τα βλέπεις όλα γκρι;;; βάλε λίγο χρώμα στις σκέψεις σου.. βάλε λίγο χρώμα στην ζωη σου.. Σκέψου ότι και ο άλλος μπορεί να σε θέλει όσο εσύ, μπορεί και ακόμη περισσότερο, απλά να μην του δίνεται η ευκαιρία να στο πει επειδή εσύ φέρεσαι εγωιστικά νομίζοντας ότι δεν αισθάνεται για σένα το παραμικρό... Τίποτα δεν είναι έτσι όπως τα σκεφτόμαστε τις πιο πολλές φορές..

Μπορείς εσύ να τον κάνεις να σε σκέφτεται συνέχεια?? μπορείς να τον κάνεις να σε αγαπήσει να σε θέλει όσο εσύ?? φυσικά και μπορείς αρκεί να το θέλεις.. Να το θέλεις πραγματικά όμως.

Αυτό θα γίνει μόνο αν δεις την Ζωή με το δικό σου χρώμα... Το δικό μου είναι το Ροζ το δικό σου;;;

Υ.Γ. Πιστεύω ότι θα μου ζητήσει να έρθει να με πάρει, άμα του λείπω όσο αυτός εμένα θα μου το πει. δεν πειράζει και να μην μου το πει όμως γιατί είναι η γιορτή του.. δεν μπορεί να ασχολείται μόνο μαζί μου.. θα τον δω αύριο. Ναι θα τον δω αύριο και θα του το δώσω όταν θα είμαστε μόνο εγώ και αυτός. Κανένας άλλος..

Δεν υπάρχουν σχόλια: