Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Ο Εαυτό μου και εγώ.....


Η καθημερινότητα μας αναγκάζει έμμεσα να παραιτηθούμε από την περιποίηση του εαυτού μας..
Η φροντίδα του εαυτού σημαίνει διαφορετικά πράγματα για το καθένα από μας, ανάλογα με την ιδιαίτερη αισθητική και φιλοσοφία της ζωή του.. Φροντίδα είναι το αποτέλεσμα μιας σχετικής ισορροπίας μεταξύ της εξωτερικής μας εμφάνισης και του εσωτερικού μας κόσμου..
Καθώς λοιπόν ετοιμαζόμουν για να πάω για καφέ, σκεφτόμουν ότι ο εαυτό μου είναι πάνω απ' όλα τελικά. Πως περιμένω να με αντιμετωπίζουν οι άλλοι ξεχωριστά, αν εγώ από μόνη μου δεν νιώθω έτσι;;

Αποφάσισα λοιπόν να βάλω προτεραιότητες.. και η δικιά μου από δω και πέρα θα είναι ο εαυτός μου..
Για πιο λόγο να κάθομαι να περιμένω να μου τηλεφωνήσει το "μώρο"; για πιο λόγο να κάθομαι να σκάω για το που είναι, τι κάνει, με θυμάται, με ξέχασε και διάφορες άλλες παρόμοιες σκέψεις που μου γεμίζουν την ψυχή γεμάτο αμφιβολία..;;

Πίσω από κάθε δυσάρεστο συναίσθημα κρύβεται μια σκέψη ή μια συμπεριφορά που δεν ανταποκρίνεται στην δική μας αλήθεια ή ανάγκη.. Για να συμφιλιωθούμε με τον εαυτό μας είναι απαραίτητο να έχουμε συναίσθηση του πως ακριβώς συμπεριφερόμαστε, πως νιώθουμε και πως αισθανόμαστε την κάθε στιγμή.

Δεν θέλω να νιώθω άσχημα συναισθήματα.. θέλω να αγαπώ τον εαυτό μου.. να τον κάνω να νιώθει ωραία..
Αγαπάω αληθινά τον εαυτό μου, σημαίνει ότι ενδιαφέρομαι γι' αυτόν, τον φροντίζω, του αναγνωρίζω το δικαίωμα να εκφράζεται και να υπάρχει αυθεντικά.. μόνο όταν συμβεί αυτό θα μας αγαπήσουν και οι άλλοι το ίδιο αληθινά..

Εμπιστεύομαι τον εαυτό μου, σημαίνει ότι έχω εμπιστοσύνη στην ικανότητα μου να σκέφτομαι, να μαθαίνω, να κάνω επιλογές, να παίρνω αποφάσεις, να προσαρμόζομαι στις αλλαγές.. Ακόμα, στην ικανότητα μου να συνειδητοποιήσω ότι η ευτυχία μου αξίζει, είναι δικαίωμα μου και μπορώ να την κατακτήσω..

Να είσαι σίγουρος ότι θέλω να κατακτήσω πάρα πολλά...

Γιατί να περιμένω να ενδιαφερθεί ο άλλος για μένα;;; γιατί να μην ενδιαφερθώ εγώ για μένα;;
το να ενδιαφέρεσαι εσύ για τον εαυτό σου, σε απομακρύνει από την ανάγκη του να προσμένεις ενδιαφέρον από τους άλλους.. γιατί λοιπόν να περιμένεις, και να εξαρτάσαι από τους άλλους, όταν μπορείς κάλλιστα να γεμίσεις κάποια κενά μόνος σου;;

Θέλω να φροντίσω τον εαυτό μου, να κάνουμε πράγματα μαζί. Να πάμε γυμναστήριο, να κάνουμε αποτρίχωση, να διαβάσουμε το αγαπημένο μας βιβλίο.. τόσα πράγματα που μας κάνουν να νιώθουμε ευχαρίστηση..

Όταν καταφέρεις να είσαι κυρίαρχος του εαυτού σου, μα πάνω απ' όλα σίγουρος γι' αυτόν, το εκπέμπεις.. εξωτερικεύεις μια θετική ενέργεια.. ποιος δεν θέλει να έχει δίπλα του άτομα με θετική ενέργεια και σιγουρία;;

Η δικιά μου ζωή έχει χρώμα ΡΟΖ.. η δικιά σου;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: